20.3.07

İşlem nasıl yapılıyor ?

Sonunda işlem zamanı geldi, Bicom 2000 ile ve Bio rezonans yöntemiyle tanıştık.
Sabah randevum 10:30 da idi ve evden 1 paket sigara aldım ama çoğunu boşaltarak içinde 7 tane sigara bıraktım. 10:30 a kadar 6 tanesini bitirdikten sonra, sonuncusunu yanımda götürdüm. Balkonda son sigaramı yaktığım sırada, 2 ay öncesine kadar Pall Mall içtiğimi ifade edince, 1 adet de Pall Mall içmeye hak kazanmış oldum :)

Her iki sigarayı da yarıya kadar içip küllerini ve yarıda söndürülmüş sigaraları ayrı ayrı deney tüplerine koydum, ayrıca bir mendilde tükürük örneği verdim. Bicom cihazının giriş kupasına bu sigaralar ve tükürük örneği yerleştirildi. Cihazın bu tükürük örneğinden ve sigaradan frekans kodlarını okuduğu görevli tarafından ifade edildi. Yapılan işlemin "kısaca sigaranın frekans kodlarının ters çevirilmesi ve vücuda geri gönderilmesi" olduğu söylendi.

Bu arada belirtmek istediğim şu ki, cihazı kullanan ve bütün işlem boyunca sigara hakkında son derece aydınlatıcı bilgiler sunan "görevli" kişi; isim, meslek vs gibi kendi kimliği hakkında hiç bir bilgi vermedi. Seans sırasında sürekli aklımda "acaba bu kişi bir doktor mu, değil mi" sorusu vardı. Ama bunu soramadan seans sona erdi... Sonradan bir arkadaşın bu soruyu sorduğunu ve doktor olmadığı cevabını aldığını öğrendim.

İşleme geri dönersek, sigaranın frekansının okunmasından sonra cihaza bağlı olan 2 tane metal çubuğu kısa bir süre tutmam söylendi ve ölçüm yapıldı. Daha sonra yatağa konmuş olan manyetik minder sırtın ortasına gelecek şekilde uzandım, sol elimi de yaklaşık 15x25 cm ölçülerindeki bir metal plakanın üzerine iyice temas edecek şekilde yerleştirdim. Bu işlem 7-8 dakika kadar devam etti. İşlemin başından sonuna kadar görevli tarafından ikna edici cümlelerle sigaranın zararları anlatılıyor.

Sıra yarım saat kadar sürecek olan elektrod uygulamasına gelmişti, deminki 2 metal çubuğa ilaveten başıma da bir çember takıldı, çubuklardan ve çemberden çıkan kablolar cihaza bağlıydı haliyle. O esnada ne kadar komik bir görüntüm olduğunu düşündüm ve yanımda bir fotoğraf makinası getirmediğim için çok pişman oldum. :) Hiç olmazsa bir ayna olsaydı etrafta :)

Yapılan işlemi onların ifadesiyle yazarsak : "Ellerinize ve başınıza kablolu elektrotlar bağlanır. Cihaz, giriş kupasından okuduğu frekans kodunu ters çevrilmiş olarak, bu elektrotlar sayesinde uygulanan kişinin bedenine iade eder. Dolayısıyla frekans (titreşim) ters frekansla karşılandığı için, sıfırlanır." Bu ifadeler bana inandırıcı gelmiyor ya neyse, sigarayı bırakayım da frekans mrekans umurumda değil... Makinenin sigara bırakmaya hiç bir etkisi olmasa da farketmez, bırakmaya karar vermişim bir kere, pilavdan dönenin kaşığı kırılsın...

İşlemler devam ederken arada bir kendimi yokluyorum, 'canın sigara istiyor mu birader ?' Cevap her seferinde "evet" oluyor, gidişat kötü. Gidişat kötü de, görevlinin gösterdiği sigara içen adamın akciğeri de berbat, evet 5 para etmeyen ciğer bu olsa gerek !!!

Sırada sağ kulağa 1-2 dakikalık bir akupunktur uygulaması var. Peşinden göbeğe yuvarlak metal para şeklinde bir çip takılıyor ve işlem bitiyor. Bu metal çip 30 gün takılı duracak ve 'vücuda ters frekans yollamaya devam edecek'. İşlem bittiği anda her sıkıntılı anın peşinden düşündüğüm şeyi düşünüyorum, "yak bir sigara" :) Ama hemen kovalıyorum bu düşünceyi aklımdan...

Akşama kadar çay, kahve, kola, çikolata gibi kafein içeren maddeler kullanmamam gerektiği ve 1 ay süreyle günde 2 litre kadar su içmenin, spor ve banyo yapmanın yararlı olacağı anlatılıyor. Dışarı çıkıyorum, işyerine dönüyorum, öğle yemeği saati. Yemekten sonra fazla bir sigara isteği duymadığımı farkedip seviniyorum... Akşam kolay oluyor. Arada bir gelip, "vayyy... sigarayı mı bıraktın ? Makinaya girdin mi ?" vs gibi sorularla olayı hatırlatan arkadaşlar olmadığı sürece işe dalıp gidiyorum... Durum kontrol altında...

Hiç yorum yok: