14.3.07

Günler hızla geçiyor...

Çalıştığım işyerinde benim gibi sigara bağımlısı olan herkes Biorezonans denilen bu yöntemle sigarayı bırakma tedavisine girecekti, kesin talimat bu şekildeydi. Biz tiryakiler bir taraftan bilmediğimiz bu yöntemin yan etkileri konusunda tedirgin, bir taraftan bırakıp bırakamayacağımız konusunda tereddütlüydük. Bunlar yetmiyormuş gibi, sigara içmeyen arkadaşların espri konusu haline de gelmiştik. Makinanın muhtemel yan etkileriyle ilgili şakaların hedefiydik artık ! Bakmayın geçmiş zaman kipinde yazdığıma, şu anda durumumuz hala aynı...

Konuyu ilk duyduğumda "10 günüm var, 10 gün daha bu zehiri azaltarak almaya devam edeyim, bu arada konuyu araştırayım, ve 10 gün sonra da kesinlikle sigarayı bırakayım" diye düşünmüştüm. Geçen günler içinde bir miktar azaltmayı başarsam da, hala tüttürüyorum, şu anki düşüncem hala aynı. 19 Mart günü bu iş ya bitecek, ya bitecek !

Araştırmalarda pek de başarılı olamadım doğrusu, doktor arkadaşlara sordum, işe yarar bir bilgi alamadım. internette araştırdım, biorezonans yöntemini uygulayanların kendi reklamlarıyla ilgili siteler bulabildim sadece. Vakit buldukça araştırmaya devam edeceğim, 3 gün sonra hafta sonu, benim randevum pazartesi günü nasılsa, hafta sonu araştırma işine ayıracak daha çok vaktim olur diye düşünüyorum. Bulabildiğim siteleri bir başka mesajda toplu olarak yazayım iyisi mi.

Hiç yorum yok: